Składanie zamówienia

Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować ?
Nie, zamówienia mogą Państwo składać bez wcześniejszej rejestracji.

Czy dane podane przy logowaniu się do sklepu są gdzieś udostępniane?
Wszystkie dane osobowe naszych Klientów są przetwarzane przez sklep KAMI tylko w celu przyjęcia i zrealizowania zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer (17) 22 70 777 i złożyć zamówienia u konsultanta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Po godzinie 18:00 swoje zamówienie mogą również Państwo złożyć na automatycznej sekretarce. (Prosimy pamiętać, że złożenie zamówienia przez telefon nie oznacza automatycznej rezerwacji - dostępność produktów musi zostać potwierdzona przez konsultanta. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o produkty, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem).

W jaki sposób można wybrać rozmiar lub kolor produktu?
Przy produktach, które wymagają podania rozmiaru opcja taka widnieje na dole w opisie produktu, natomiast jeśli przy opisie produktu nie znajdą Państwo żadnej opcji, a mimo to chcieliby Państwo zaznaczyć taką formę przy danym produkcie to takie uwagi należy podać w formularzu końcowym zamówienia lub wysłać informację na adres e-mail podany w kontaktach na stronie naszego sklepu.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Trwa ładowanie...